# Tags
#Polityka i społeczeństwo

MI: Milion promocyjnych biletów od PKP Intercity (komunikat)

Ministerstwo Infrastruktury informuje:

Spółka PKP Intercity wprowadziła do sprzedaży milion tanich biletów w ramach oferty Promo na jesienne połączenia kolejowe. Będzie je można kupić w bardzo korzystnych cenach.

Ceny podróży na popularnych trasach, np. pomiędzy Warszawą a Krakowem, Trójmiastem, Katowicami i Poznaniem zaczynają się już od 19 zł. Także bilety kupione w ramach Promo Plus zapewniają dużo tańsze przejazdy – w tym przypadku za 28 zł. Z kolei podróże ze stolicy do Łodzi, Lublina czy Białegostoku są możliwe już za 14 zł.

Sprzedaż miliona promocyjnych biletów w ramach Super Promo i Promo Plus potrwa do końca listopada. Aby ułatwić wyszukiwanie najtańszych biletów, PKP Intercity udostępnia na swojej stronie internetowej zakładkę „Łowcy Promo” – tutaj można znaleźć najlepsze oferty, które pozwolą np. na szybki i ekonomiczny przejazd do innego miasta.

Dynamiczny system zarządzania cenami i oferta Promo

Dynamiczny system zarządzania cenami i oferta Promo obowiązują już we wszystkich kategoriach pociągów przewoźnika. Jako pierwsze, w lipcu 2021 r., zostały nimi objęte pociągi ekspresowe, czyli przejazdy pociągami kategorii EIP oraz EIC. Z początkiem maja bieżącego roku dynamiczny system sprzedaży i oferta Promo zostały wprowadzone w kategoriach pociągów IC oraz TLK. Już pierwsze tygodnie funkcjonowania nowej oferty przyniosły pozytywne efekty. W maju pociągami przewoźnika podróżowało 5,26 mln osób – to blisko 30 proc. więcej niż w maju 2019 r., który do tej pory pozostaje rekordowym rokiem pod względem liczby przewiezionych pasażerów. Po 5 maja spółka zanotowała także wzrost w średnim zapełnieniu wagonów na wielu relacjach.

Oferta biletowa PKP Intercity została ujednolicona, a przewoźnik operuje spójnym systemem promocyjnym, w którym bilety zostały podzielone według pięciu progów promocyjnych: Super Promo, Promo Plus, Promo 45 (bilety tańsze o 45 proc od ceny bazowej), Promo 30 (tańsze o 30 proc.) i Promo 15 (tańsze o 15 proc.). Co istotne, oferta obejmuje przejazdy w pierwszej klasie – dzięki temu podróże w wyższym standardzie stały się bardziej przystępne.

Dostępność poszczególnych biletów promocyjnych jest zależna od popularności danego pociągu. PKP Intercity zarządza liczbą promocyjnych biletów w poszczególnych progach cenowych w zależności od m.in. prognozowanej frekwencji, aktualnego stanu sprzedaży, tras przejazdu czy godzin odjazdu.

Pule biletów w poszczególnych poziomach cenowych są limitowane, więc planując przejazd pociągiem cieszącym się bardzo dużą popularnością warto zaplanować podróż z wyprzedzeniem i kupić bilety możliwie jak najwcześniej. Czasami wystarczy jednak wybrać pociąg o nieco mniej popularnej godzinie, by kupić dużo tańszy bilet.

Dzięki ofercie Promo bilety w promocyjnych cenach na wszystkie pociągi PKP Intercity są dostępne na różnych etapach sprzedaży – po jej uruchomieniu, na kilkanaście dni przed podróżą, jak i na kilka dni przed odjazdem pociągu. Promocyjne bilety można kupić nawet w dniu podróży.

UWAGA: komunikaty sa publikowane w serwisie PAP bez wprowadzania przez PAP SA jakichkolwiek zmian w ich treści, w formie dostarczonej przez nadawcę. Nadawca komunikatu ponosi odpowiedzialność za jego treść – z zastrzeżeniem postanowień art. 42 ust. 2 ustawy prawo prasowe. (PAP)

kom/ pif/ mmu/


Źródło: pap-mediaroom.pl

MI: Milion promocyjnych biletów od PKP Intercity (komunikat)

PKP CARGO SA (35/2022) Wyrażenie zgody na

MI: Milion promocyjnych biletów od PKP Intercity (komunikat)

Wkrótce pilotaż programu dla pacjentów z chorobami

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    Zarządzanie cookies
AKCEPTUJĘ