# Tags
#Biznes i finanse

Bolt podsumowuje pół roku działania kategorii „Kobiety dla kobiet”

Najwięcej przejazdów w kategorii „Kobiety dla kobiet” realizowanych jest w Warszawie i Krakowie, jednych z największych polskich ośrodków kulturalno-rozrywkowych. Najwięcej przejazdów odbywa się w piątki oraz soboty wieczorem, co pozwala wnioskować, że pasażerki wybierają tę kategorię, korzystając z rozrywek oferowanych przez nowoczesne miasta. Jednocześnie pasażerki wysoko oceniają przejazdy z kierowczyniami – tylko w grudniu średnia ocena wyniosła 4.94/5.

„Cieszymy się, że kategoria została tak dobrze przyjęta. Jest jednym z elementów naszej ustawicznej pracy w obszarze bezpieczeństwa. 10 mln zł, które aktualnie inwestujemy w bezpieczeństwo, zostanie przeznaczone, nie tylko na otwieranie kolejnych Punktów Obsługi Kierowców, uszczelnienie weryfikacji dokumentów i rozwój technologii, ale wesprze także rozwijanie właśnie kategorii >>Kobiety dla kobiet<<. W ten sposób chcemy budować w Bolt nowoczesny sektor usług przewozów w Polsce” – wyjaśnia Paweł Kuncicki, Country Manager Bolt w Polsce.

Kategoria „Kobiety dla kobiet” została uruchomiona w lipcu w 9 polskich miastach (Wrocławiu, Bydgoszczy, Trójmieście, Warszawie, Białymstoku, Gorzowie Wielkopolskim, Krakowie, Zielonej Górze oraz Lublinie). W Gorzowie Wielkopolskim kierowczynie stanowią ponad 20% wszystkich osób świadczących usługi przewozu za pośrednictwem Bolt. By wesprzeć rozwój kategorii platforma prowadzi systematyczne działania komunikacyjne, wskazując korzyści pracy jako kierowczyni.

Bezpieczeństwo kierowczyń

Podczas przejazdów w kategorii „Kobiety dla kobiet”, kierowczynie, które stwierdzą po dojechaniu do miejsca odbioru pasażera, że przejazd został zamówiony przez mężczyznę, powinny odrzucić przejazd. W takim przypadku, anulowanie przejazdu przez kierowczynię, nie skutkuje dodatkową opłatą bądź negatywną oceną. W aplikacji Bolt dla kierowców i kierowczyń dostępne są także takie rozwiązania bezpieczeństwa, jak np. opcja śledzenia przejazdu oraz przycisk alarmowy łączący z numerem alarmowym 112 bezpośrednio z aplikacji.

Więcej o rozwiązaniach dotyczących bezpieczeństwa kierowców można znaleźć na https://bolt.eu/pl-pl/driver/safety/.

Bolt to europejska superaplikacja, której misją jest uczynienie mobilności miejskiej bardziej przystępną, bezpieczną i zrównoważoną.

Bolt ma 100 milionów klientek i klientów w 45 krajach w Europie i Afryce. Celem firmy jest przyspieszyć rezygnację z prywatnych aut na rzecz współdzielonej mobilności, oferując lepsze rozwiązania dla różnych potrzeb, w tym przewozy, car-sharing i wypożyczalnię hulajnóg oraz dostawę jedzenia i artykułów spożywczych.

Więcej informacji: www.bolt.eu 

Źródło informacji: Bolt


Dystrybucja: pap-mediaroom.pl

Bolt podsumowuje pół roku działania kategorii „Kobiety dla kobiet”

MI: rządowe wsparcie na drogi samorządowe w

Wykorzystujemy pliki cookies.    Polityka Prywatności    Zarządzanie cookies
AKCEPTUJĘ