Przedsiębiorcy z Podlasia wezmą udział w darmowych szkoleniach w ramach 12. Edycji Akademii e-marketingu
10 kwietnia 2024 roku odbędzie się kolejne wydarzenie w ramach 12. edycji Akademii e-marketingu w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym w Białymstoku. Akademia e-marketingu to seria bezpłatnych szkoleń skierowanych do właścicieli małych i średnich firm, organizowanych w kilku dużych polskich miastach. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę z zakresu tworzenia stron www, prowadzenia działań SEO oraz wykorzystania narzędzi promocyjnych podczas spotkań z ekspertami.
Spotkania ekspertów WeNet z przedsiębiorcami podczas 12. edycji Akademii e-marketingu będą odbywać się w 14 lokalizacjach w największych miastach w Polsce, zarówno wiosną, jak i jesienią. Organizatorzy starają się wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności i zapewnić uczestnikom przyjemne oraz inspirujące otoczenie, obok merytorycznej wiedzy.
Zaplanowano szkolenie dla przedsiębiorców z sektora MSP w Białymstoku na 10 kwietnia 2024 roku. Wydarzenie odbędzie się w Białostockim Parku Naukowo-Technologicznym przy ul. Żurawiej 1. W trakcie szkolenia doświadczeni eksperci przekażą praktyczną wiedzę z zakresu marketingu online oraz udzielą darmowego doradztwa i konsultacji dla uczestników.
„To już 12 sezon inspirujących spotkań z właścicielami małych i średnich firm z całej Polski, pełen ciekawych rozmów, marketingowych wyzwań i zaskakujących pytań, na które zawsze szukamy odpowiedzi. W ubiegłorocznej edycji tylko w Białymstoku w naszych szkoleniach wzięło udział ponad 200 przedsiębiorców, a w całym cyklu ponad 3 000 uczestników. W tym roku wracamy ze sprawdzoną już formułą szkoleń uzupełnioną cyklicznymi spotkaniami online, które spotkały się z ciepłym przyjęciem naszych słuchaczy. Mogę śmiało powiedzieć, że dziś Akademia e-marketingu to także aktywna społeczność przedsiębiorców, która zdobywa wiedzę, wymienia się dobrymi praktykami i buduje silne, lokalne relacje biznesowe. A my w tym z radością uczestniczymy, podpowiadając, jak budować skuteczne strategie marketingowe. Cieszymy się na kolejne spotkania, na których opowiemy o tym, w jaki sposób wykorzystać narzędzia internetowe do zwiększenia rozpoznawalności swojej marki i osiągnąć sukces w biznesie” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
W ramach Akademii e-marketingu uczestnicy będą mieli okazję uczestniczyć w spotkaniach z ekspertami, którzy przedstawią kompleksową wiedzę na temat rozwoju biznesu w Internecie. Oprócz tego, otrzymają praktyczny poradnik dotyczący budowy strony internetowej, skutecznych działań SEO oraz narzędzi promocyjnych, takich jak Google Ads. Ponadto, będą mieli możliwość zdobycia wiedzy na temat budowania strategii firmy w Social Mediach i sposobów pomiaru skuteczności działań marketingowych.
W ramach programu Akademii e-marketingu uczestnicy będą mieli okazję spotkać się ze specjalistami, którzy przekażą swoją wiedzę w sposób interesujący i przystępny. Oprócz tego, otrzymają praktyczny poradnik dotyczący rozwoju biznesu w Internecie, w tym budowy strony WWW, skutecznych działań SEO oraz narzędzi promocyjnych, takich jak Google Ads. Dodatkowo, zapoznają się z budowaniem strategii firmy w Social Mediach i sposobami pomiaru skuteczności działań marketingowych.
„To oczywiste, że każda firma chce odnieść sukces i poszerzyć grono swoich klientów. Środkiem do celu jest dziś Internet. Ale potrzebna jest również znajomość narzędzi i efektywnych metod promocji online. Program szkolenia zbudowaliśmy na bazie nie tylko naszego wieloletniego doświadczenia, ale również w oparciu o konsultacje, sugestie i potrzeby małych i średnich przedsiębiorców. Dzięki temu precyzyjniej odpowiadamy na ich potrzeby. Podczas spotkań Akademii chcemy przekazywać najnowszą, sprawdzoną wiedzę z zakresu marketingu internetowego” – dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
Warsztaty stanowią wyjątkową możliwość dzielenia się doświadczeniami i nawiązywania wartościowych kontaktów biznesowych, zwłaszcza na poziomie lokalnym. W wydarzeniu weźmie udział kilkuset przedsiębiorców prowadzących małe i średnie firmy.
Podczas spotkań ze specjalistami przedsiębiorcy będą mieli okazję poszerzyć swoją wiedzę na temat budowy stron internetowych, e-sklepów, działań SEO, reklamy w Internecie oraz komunikacji w Social Mediach. Dowiedzą się także, jak dotrzeć do nowych klientów, zwiększyć sprzedaż i wykorzystać przydatne narzędzia, takie jak np. Google Ads. Spotkania sprzyjają inspirującym dyskusjom i konsultacjom z ekspertami, a eksperci WeNet omówią również zagadnienia prawne związane z nowymi przepisami, np. dyrektywą Omnibus, nakładającą nowe obowiązki na e-sprzedawców.
„Jako Partner Google oraz Microsoft Advertising Program Partner mamy dostęp do aktualnych rozwiązań i zdobyczy technologii i tą wiedzą zamierzamy się podzielić podczas naszych spotkań. Przede wszystkim chcemy pomóc małym i średnim firmom w przystępny sposób przyswoić praktyczną wiedzę z zakresu e-marketingu” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Akademie e-marketingu przyciągają uwagę przedsiębiorców, co potwierdza rekordowa frekwencja na wydarzeniach. W samym Białymstoku w 2023 roku wzięło udział ponad 200 przedsiębiorców, a w całej Polsce przez 11 edycji uczestniczyło ponad 3 000 właścicieli małych i średnich biznesów. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym projekt jest dedykowany. Eksperci WeNet edukują, pokazując, jak istotne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości.
Akademie e-marketingu cieszą się dużym zainteresowaniem przedsiębiorców, co potwierdza rekordowa frekwencja na wydarzeniach. Tylko w 2023 roku w Białymstoku wzięło udział ponad 200 przedsiębiorców, a przez 11 edycji w Polsce uczestniczyło ponad 3 000 właścicieli małych i średnich biznesów. Programy szkoleń są idealnie dopasowane do potrzeb małych i średnich przedsiębiorców, którym projekt jest dedykowany. Eksperci WeNet edukują, pokazując, jak ważne jest świadome prowadzenie firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości.
Udział w Akademii e-marketingu jest darmowy. Aby wziąć udział w szkoleniu, należy wypełnić formularz kontaktowy dostępny na stronie akademiaemarketingu.pl.
WeNet przygotowuje regularne spotkania edukacyjne w formie webinarów dla wszystkich zainteresowanych rozwojem kompetencji cyfrowych w ramach Akademii e-marketingu.
Aby nie przegapić zapisów, warto regularnie sprawdzać projekty na stronie internetowej oraz w mediach społecznościowych.
Firmą organizującą oraz partnerem merytorycznym wydarzenia jest WeNet Group, która od długiego czasu współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami, pomagając im dotrzeć do klientów w swojej okolicy.
Podczas 12. edycji Akademii e-marketingu partnerami strategicznymi były: Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu i Liga Biznesu.
Partnerami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet byli: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska oraz Force News Wrocław.
O WeNet
WeNet to firma specjalizująca się w kompleksowym doradztwie internetowym, oferująca skuteczne rozwiązania dla przedsiębiorstw, ze szczególnym uwzględnieniem sektora MŚP. Zespół liczy ponad 1500 ekspertów, którzy zajmują się tworzeniem i pozycjonowaniem stron internetowych, prowadzeniem kampanii reklamowych, marketingiem lokalnym online, tworzeniem e-sklepów oraz hostingiem stron. Obecnie firma obsługuje 70 000 małych i średnich firm w całej Polsce, posiadając biura w 17 lokalizacjach.
Pochodzenie informacji: pap-mediaroom.pl