Akademia e-marketingu wraca jesienią. Przedsiębiorcy na Mazowszu wezmą udział w darmowych szkoleniach
W Centrum Olimpijskim w Warszawie już 10 października rozpocznie się kolejne spotkanie w ramach jesiennej odsłony 12. Edycji Akademii e-marketingu, która oferuje darmowe szkolenia z budowania strategii rozwoju biznesu w internecie. Uczestnicy będą mieli okazję zdobyć lub poszerzyć swoją wiedzę, uczestnicząc w spotkaniach z ekspertami, którzy omówią tematy takie jak tworzenie stron www, prowadzenie działań SEO czy wykorzystanie narzędzi promocyjnych.
Na jesiennej edycji akademii WeNet, eksperci spotkają się z przedsiębiorcami w 8 lokalizacjach w największych polskich miastach, podobnie jak w poprzedniej edycji wiosennej. Oprócz przekazywanej wiedzy, organizatorzy starają się wykorzystać potencjał i charakterystykę miast i regionów, by być jeszcze bliżej lokalnych społeczności i zapewnić uczestnikom inspirujące otoczenie.Zaplanowano warsztaty dla przedsiębiorców z sektora MSP w Warszawie na 10 października 2024 roku. Wydarzenie odbędzie się w Centrum Olimpijskim przy ul. Wybrzeże Gdyńskie 4, gdzie doświadczeni eksperci poprowadzą szkolenie z zakresu marketingu online i udzielą darmowego doradztwa i konsultacji.
„Już za moment ponownie spotkamy się z uczestnikami i uczestniczkami Akademii. To dla nas zawsze przyjemność oraz ogromna dawka inspiracji i satysfakcji, ponieważ rzeczywiście pomagamy małym i średnim firmom przejść przez zawiłości związane z marketingiem online w bezpieczny i przystępny sposób. Śledzimy najnowsze trendy rynkowe i z niecierpliwością czekamy, aby móc przekazać Wam najświeższe i najistotniejsze informacje. Razem tworzymy społeczność przedsiębiorców, którzy są gotowi na wyzwania i chcą rozwijać swoje firmy na najwyższym poziomie” – mówi Anna Pszczółkowska, koordynatorka Akademii e-marketingu.
Doświadczeni eksperci z Grupy WeNet poprowadzą spotkania edukacyjne, na których będą dzielić się swoją wiedzą na temat świadomego prowadzenia firmy w dobie wirtualnej rzeczywistości. WeNet od lat jest partnerem Google Premium oraz Microsoft Advertising Program Partner, co pozwala trenerom korzystać z rekomendowanych rozwiązań i najnowszych zdobyczy technologii globalnych dostawców. Podczas szkoleń uczestnicy będą pracować na konkretnych przykładach istniejących firm, aby jak najlepiej poznać możliwości i narzędzia, takie jak budowa stron internetowych, e-sklepów, SEO, reklama w internecie, komunikacja w mediach społecznościowych, dotarcie do nowych klientów i zwiększenie sprzedaży za pomocą narzędzi takich jak Google Ads. Dodatkowo, dowiedzą się jak mierzyć skuteczność prowadzonych działań oraz poznają zmiany w przepisach prawa.
„Nasza Akademia jest prowadzona przez doświadczonych praktyków, którzy na co dzień pracują z firmami z różnych branż i doskonale znają realia rynku. Dzięki temu możemy zapewnić naszym uczestnikom wyjątkowo praktyczną i aktualną wiedzę, która opiera się na doświadczeniach i sukcesach innych biznesów” – dodaje Grzegorz Kordas, jeden z prelegentów Akademii e-marketingu, praktyk SEO, od kilkunastu lat skutecznie zarządzający budżetami reklamowymi małych i średnich firm.
„Cieszę się, że mam przyjemność ponownie spotkać przedsiębiorców, którzy są świadomi tego, jaką potęgą jest internet i obecność w nim. Akademia to nie jedynie prelekcje po naszej stronie, ale także możliwość porozmawiania z uczestnikami. Wtedy to oni chętnie zadają nam pytania, proszą o doradztwo i nierzadko wspólnie opracowujemy plan rozwoju ich biznesów” – mówi Mariusz Dawidziuk, trener Akademii e-marketingu, ekspert Google Ads, Google Analytics, Bing Ads.
Warsztaty to doskonała okazja do dzielenia się doświadczeniami i nawiązywania cennych kontaktów biznesowych, zwłaszcza na lokalnym rynku.
Udział w Akademii e-marketingu jest całkowicie bezpłatny. Aby wziąć udział w szkoleniu, wystarczy wypełnić formularz kontaktowy na stronie akademiaemarketingu.pl.
Akademia e-marketingu WeNet regularnie organizuje webinary dla osób zainteresowanych stałym rozwojem kompetencji cyfrowych. Szkolenia na żywo obejmują tematykę marketingu lokalnego, SEO i e-commerce. Warto śledzić projekty na stronie internetowej i w mediach społecznościowych, aby nie przegapić zapisów.
Firma WeNet Group jest organizatorem i partnerem merytorycznym tego wydarzenia. Od lat współpracuje z lokalnymi przedsiębiorcami, pomagając im dotrzeć do klientów w swojej okolicy.
Partnerami strategicznymi 12. edycji Akademii e-marketingu są różne organizacje gospodarcze, takie jak Krajowa Izba Gospodarcza, Regionalna Izba Gospodarcza w Katowicach, Dolnośląska Izba Gospodarcza we Wrocławiu, Klub Integracji Europejskiej, Pracodawcy Ziemi Lubelskiej, Lubelski Klub Biznesu, Związek Podlaski Klub Biznesu, Liga Biznesu i Wrocławskie Centrum Transferu Technologii Politechniki Wrocławskiej.
Partnerami medialnymi 12. edycji Akademii e-Marketingu WeNet są: My Company Polska, Strefa Biznesu, Trojmiasto.pl, SlaskiBiznes.pl, Business Hub, Gazeta MŚP, Przedsiębiorcy.eu, Panorama Lubelska, Force News Wrocław i Business Intelligence.
O WeNet
WeNet to firma specjalizująca się w obszarze doradztwa internetowego, która zatrudnia ponad 1400 ekspertów w całym kraju. Oferuje ona skuteczne rozwiązania dla biznesu, ze szczególnym uwzględnieniem przedsiębiorców z sektora MŚP. Firma oferuje szeroki zakres usług internetowych, w tym tworzenie i pozycjonowanie stron internetowych, prowadzenie kampanii reklamowych oraz działań marketingu lokalnego online, tworzenie e-sklepu oraz hosting stron internetowych. WeNet obsługuje obecnie ponad 75 000 małych i średnich firm i posiada biura w 18 lokalizacjach w całej Polsce. https://wenet.pl/
Źródło: pap-mediaroom.pl